FacebookTwitterВконтакте
Вхід / Реєстрація

Кулінарні новини

 
&nbps;

Кулінарні новини

Повернутися до усіх новин
 

Вимоги до реклами для дітей посилять

1 листопада 2011

Вимоги до реклами для дітей посилять

Як повідомляє Washington Post, Федеральна торгова комісія США (Federal Trade Commission) в даний час розглядає істотне посилення правил реклами харчових продуктів, спрямованої на дитячу та підліткову аудиторію. Новий погляд на маркетинг нездорової їжі природним чином випливає з урядового курсу на боротьбу з дитячим ожирінням. Оновлені правила будуть зачіпати не тільки рекламу в засобах масової інформації, але і такі її форми, як реклама в інтернеті, за допомогою мобільних операторів, ендосмент знаменитостей та ліцензування персонажів мультфільмів, коміксів і т. п.

Опублікований проект нових правил викликав різку критику з боку виробників закусок і солодощів, чиєю основною цільовою групою традиційно є діти. За їхніми словами, обмеження занадто жорсткі і завдадуть серйозного удару по цілій індустрії, що неминуче спричинить втрату роботи для мільйонів громадян США.