FacebookTwitterВконтакте
Вхід / Реєстрація

Кулінарні новини

 
&nbps;

Кулінарні новини

Повернутися до усіх новин
 

Coca-Cola кардинально поміняла колір в оформленні упаковки

27 жовтня 2011

Coca-Cola кардинально поміняла колір в оформленні упаковки

Компанія Coca-Cola вирішила протягнути руку братської допомоги полярним ведмедям, які знаходяться в небезпеці із-за кліматичних змін. У рамках нової ініціативи Arctic Home, запущеної разом з WWF в США компанія починає збір коштів, які підуть на підтримку цих представників північної фауни. Заради такого випадку Coca-Cola наважилася на серйозний крок – на період проекту Coca-Cola відмовляється від традиційного червоного кольору в оформленні своєї упаковки: баночки з газованою водою стали сріблясто-білими і тепер під назвою напою можна побачити ведмедицю з двома ведмедиками. Щоб надихнути споживачів прилучитися до масштабної програми Coca-Cola вирішила вплинути на них власним прикладом: вона вже передала $2 мільйона до загального фонду і збирається зібрати ще один мільйон через пожертвування покупців з листопада по березень.

"Ми хочемо допомогти білому ведмедеві – улюбленому маскоту Coca-Cola з 1922 року, – роблячи вклад у збереження місця його існування. Для досягнення цієї мети ми використовували найголовніше і дорого, що у нас є – наш ключовий продукт Coca-Cola через який ми постараємося донести важливість цієї ініціативи як можна ширшого кола споживачів. Разом з WWF ми дійсно можемо добитися позитивних змін і допомогти цим величним тваринам не словом, а справою", – відмічає Мухтар Кент генеральний директор Coca-Cola Company.

джерело cookingzone.net