FacebookTwitterВконтакте
Вхід / Реєстрація

Кулінарні новини

 
&nbps;

Кулінарні новини

Повернутися до усіх новин
 

Activia на межі зникнення

8 березня 2012

Activia на межі зникнення

Як відомо, у рекламі продукції найбільшого в світі виробника молочних продуктів Danone говорилося, що Activia покращує травлення, а Actimel посилює захисну функцію організму. Але після того, як в 2008 році проти компанії Danone був висунутий груповий позов про обман, їй довелося виплатити споживачам близько 35 млн. доларів компенсації і скорегувати свою рекламу.

Як повідомило агентство «NY Daily News», європейське відомство з безпеки харчових продуктів (EFSA) заявило, що пробіотики від Danone не відповідають 260 медичним вимогам з 300, в зв'язку з чим виробництво Activia і Actimel може бути припинено.